« Eternal-Greatest Hits | Main | I'll Never Be The Same/Chapter Three »

November 09, 2008

青少年健全育成大会

今年は地元の中学校で行われました。
昨年はつまらなかったので心配してましたが大変良かったと思います。
講師は廣中邦充氏
とにかく元気だし話も飽きさせない、ただし理路整然とした話でない分、あとで思い出すとなんだったかな〜とも。
それでも親の責任をかなり話しておられたことが一番印象的かな。
何かの縁ってことで出版されている本を購入。
病院での待ち時間に読もうと思います。

|

« Eternal-Greatest Hits | Main | I'll Never Be The Same/Chapter Three »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« Eternal-Greatest Hits | Main | I'll Never Be The Same/Chapter Three »