« Love Gonna Pack Up (And Walk Out)/Sly, Slick & Wicked | Main | You Don't Know What You're Doing/Sound Experience »

October 12, 2007

Let Me Take Care Of Your Heart/The Smith Brothers

The_smith_brotherslet_me_take_care_1976年のシングル盤。
「Let Me Take Care Of Your Heart」
リードの味わい有る歌い方やメロディが素晴らしい出来。メロディを歌ってるのはほとんどコーラスの方に気がするが良いものは良い。以前紹介した「Goldmine」が制作したCD「The Essential Sweet Soul Selection」にも入ってますね。
「We Don't Mind」
一転して、こちらはファンキーなナンバー。リードとコーラスともにかなり歌ってる。

The Smith Brothers

|

« Love Gonna Pack Up (And Walk Out)/Sly, Slick & Wicked | Main | You Don't Know What You're Doing/Sound Experience »

Comments

そうそう、メロディが素晴らしいですよねえ。私も同じコンピで知りました。お皿画像拝借させて下さい。

Posted by: zouky | October 13, 2007 at 12:50 AM

>お皿画像拝借させて下さい。

どうぞ、お使いください。

「The Essential Sweet Soul Selection」のリンクを忘れてました。
http://muto448.cocolog-nifty.com/blog/2005/12/the_essential_s_d7d9.html

私の場合シングル盤が先だった気がしますが、こういったダブリは避けられませんからね〜。

Posted by: adhista | October 13, 2007 at 08:04 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« Love Gonna Pack Up (And Walk Out)/Sly, Slick & Wicked | Main | You Don't Know What You're Doing/Sound Experience »