« Looking For A New Love/Jody Watley | Main | Baby Love/Regina »

March 05, 2007

When You Come Around Me/Midwest Franchise

Midwest_franchisewhen_you_come_around_me
1977年のシングル盤。
「Come On Let's Dance」この時期にダンスやディスコってタイトルがついてるのの半分は似合わないのにブームだからってことで、当然上手くいかないですよね。このシングルもそんな1枚。
「When You Come Around Me」よく見るとチャック・ジャクソンやマービン・ヤンシーの名前が入ってるのでシカゴのグループですかね?クロスオーバーやフュージョン系の音が入ったりデビット・ラフィンの「Walk Away from Love」系のサウンドだったりしてかなり苦労の様子が窺われますが裏面寄りはかなりマシかも。

|

« Looking For A New Love/Jody Watley | Main | Baby Love/Regina »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« Looking For A New Love/Jody Watley | Main | Baby Love/Regina »