« Heaven In The Afternoon/Lew Kirton | Main | Don't Say You Love Me (Unless You Really Mean It)/Pat & The Blenders »

December 18, 2006

卓上IH調理器

Photo_5卓上IH調理器を購入した。
長い間使っていたものがいよいよ怪しくなって来たからだ。
新しいものはかなり薄く,軽くなってました。

昔は電磁調理器っていってましたが歴史はかなり古く我が家のものは1981年製で25年も使用した。
更に無線等に影響を与える恐れが有ると云う事で電波管理局(?)からの資格証みたいなものが必要だった。
今回はそう言ったものは無く妙に寂しい。それに今回のものは25年も使えるのだろうか?
http://ctlg.national.jp/product/info.do?pg=04&hb=KZ-PH5

|

« Heaven In The Afternoon/Lew Kirton | Main | Don't Say You Love Me (Unless You Really Mean It)/Pat & The Blenders »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« Heaven In The Afternoon/Lew Kirton | Main | Don't Say You Love Me (Unless You Really Mean It)/Pat & The Blenders »