« You Make Me Feel The Way You Do/Mike Jemison | Main | 今日はお出かけの予定でしたが...... »

September 18, 2005

Ain't No Stoppin' Us Now/McFadden & Whitehead-McFadden & Whitehead

mcfadden__whiteheadmcfadden__whitehead1曲目の「Ain't No Stoppin' Us Now」はフィリーサウンドのお手本の様な曲。「I've Been Pushed Aside」はミディアムナンバーで、出来はまずまず。「Mr, Music」はファンクナンバー。いまいちかな。「Just Wanna love You Baby」もいまいち。
B面1曲目は「Got To Change」雰囲気的にはボビー・ウォーマックでかなり格好良い出来です。「You're My Someone To Love」は程よいテンポで落ち着いた感味のナンバー。「I Got The Love」曲の感じとしてはコミカルなタイプ。ラストは「Do You Want To Dance」イマイチはっきりしない中途半端な感じです。

|

« You Make Me Feel The Way You Do/Mike Jemison | Main | 今日はお出かけの予定でしたが...... »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« You Make Me Feel The Way You Do/Mike Jemison | Main | 今日はお出かけの予定でしたが...... »