« 行ってきました「アップルストア名古屋栄」 | Main | 噂の「架空請求」が来ました »

January 24, 2005

Instant Love/Bloodstone

Bloodstone-partyBloodstoneの中ではイマイチ評価が低い様な気もしますが、曲単位で見れば「Instant Love」と「It Feels So Good (With You)」はBloodstoneの中でもかなり高い評価が出来ると思います。いわゆるメローな雰囲気で演奏もしっかりしています。コーラスは出過ぎない感じで好感の持てる感じだし、一言で行ってしまえば『完璧」。
「Why Be The First One Home」は何か聞いた感じがするなと思ったんですが、シカゴ系のサウンドで始まります。そうそう「The Chi-lites」って感じかな。

|

« 行ってきました「アップルストア名古屋栄」 | Main | 噂の「架空請求」が来ました »

Comments

I am reading this article second time today, you have to be more careful with content leakers. If I will fount it again I will send you a link

Posted by: Buck Hunter | February 20, 2010 at 09:30 PM

I am not going to be original this time, so all I am going to say that your blog rocks, sad that I don't have suck a writing skills

Posted by: Calvin Ramos | February 22, 2010 at 06:46 AM

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



« 行ってきました「アップルストア名古屋栄」 | Main | 噂の「架空請求」が来ました »